افسران سایبری خوزستان

جلسه هشتم

جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۵۴ ب.ظ

هشتمین جلسه افسران سایبری خوزستان با حضور سردار حاج حبیب سعیدفر در تاریخ جمعه 26 مهرماه 92 راس ساعت 19 حول موضوع سلطه جهانی و جنگ سوریه برگزار شد.

در این جلسه استاد سعیدفر که در دانشگاه های اهواز و دزفول هم اکنون در حال تدریس هستند پایه های نظام سلطه را در جهان الف:قدرت نظامی (سلاح) ب: رسانه  ج: ثروت (پول) دانستند. و بیان کردند که نظام سلطه جهانی آمریکا نیست. بلکه آمریکا عاملی برای پیشبرد اهداف نظام سلطه است. استاد سعیدفر خطاب به فعالان مجازی فضای سایبری تاکید فراوانی بر لزوم توجه افسران جنگ نرم به مقوله جغرافیای سیاسی (ژئوپلوتیک) داشتند و افزودند چگونه می توانید جریانات سیاسی منطقه را بدون کمترین اطلاعی از ژئوپلوتیک خاورمیانه رصد و تحلیل درست کنید؟ بر این اساس بر فعالان سایبری لازم است که به این مقوله توجه خاصی داشته باشند.

ایشان با اشاره به منطقه استراتژیک خاور میانه، آن را یک گذرگاه استراتیکی و اقتصادی دانستند و بر این اساس گفتند که ما در خط مقدم نظام سلطه هستیم. چراکه نظام سلطه اگر بخواهد بر کل دنیا تسلط داشته باشد باید بتواند بر خاور میانه تسلط داشته باشد. بر این اساس نظام سلطه تصمیم می گیرد تا برای تسلط بر خاور میانه با کوچ دادن جهودهای دنیا کشوری جعلی به نام اسرائیل تاسیس کند. که در ابتدا بنا بوده است اسرائیل به عنوان یک کمپانی اقتصادی، اقتصاد خاور میانه را تحت کنترل قرار دهد. ایشان یادآور شد که وظیفه حکومت دست نشانده پهلوی قبل از انقلاب اسلامی، حمایت نظامی و اقتصادی از اسرائیل بوده است که حتی بنا بوده که درآمدهای نفتی ایران نیز در راستای اهداف اسرائیل هزینه شود.
استاد سعیدفر در خلال صحبت هایشان ابزار نظام سلطه را به دو بخش تهدید نرم و تهدید سخت تقسیم کردند و در بخش تهدید نرم گفتند که نظام سلطه از طریق جریان سازی به اهداف خود دست پیدا می کند.
ایشان برای مطالعه بیشتر فعالان مجازی را به خواندن کتاب شوالیه های معبد و کتاب احساس محاصره دعوت کردند.
در پایان این جلسه جناب آقای شهباز با اعلام رسمی جلسه آینده در همان مکان و جلسه دوهفته بعد در مسجدی که بعدا توسط دوستان پیشهاد و تصویب می شود، راس ساعت 21 ختم جلسه را اعلام کرد.
  • پایگاه افسران سایبری خوزستان

نظرات  (۳)

سلام .بنده اهوازی هستم....چرا چنین برنامه های فرهنگی رو اطلاع رسانی دقیق و جامعی در بر نمی دید!!!!!

فلکه شهید چمران  اهواز!!سالن اساتید!!! دقیقاً کجاست؟ 
فلکه دانشگاه؟ لشکر؟ داخل خود دانشگاه چمران؟ کجا؟
پاسخ:
علیکم سلام
بابت اطلاع رسانی معذرت میخواهیم
سالن بسیج اساتید جنب اورژانس 115 روبروی درب دانشگاه شهید چمران است

  • فاطمه فضیلت پور
  • چقدر دشمنان ما کوچک و پستند! اینهمه خبر برای انتشار، از تعدادی جوان می ترسند. البته جوانهای ما هرکدامشان برای خودش یک بمب هسته ای است. از شما ها می ترسند. بر خود ببالید.
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون
    شما اولین افسر بانویی هستید که برای پیشرفت این حرکت کمک کرده اید
    یا علی

    سلام خسته نباشید!منم خوزستانیم اینجارو از سایت افسران بیدا کردم...جند تا سوال برام بیش اومده اینکه شما همتون اقا هسین خانما جی؟خانما هم میشه بهتون ملحق شن؟بعد اینکه این فعالیت باید حتما حضوری باشه؟امیدوارم جواب بدین.انشاءالله موفق باشین.یاعلی.
    پاسخ:
    علیکم سلام
    مجمع افسران سایبری خوزستان جمعی از وبلاگنویسان و فعالان فضای مجازی خوزستانی است که با هدف دور هم جمع شدن فعالان ارزشی این عرصه آغاز به کار کرده و در مدت 2 ماه جمع خود را به 50 نفر رسانده که همه آقا هستند
    در برنامه ماهانه این مجمع که در مسجد صاحب الزمان عج باغشیخ برگزار شد خواهرانی که به وسیله تراکت های تبلیغاتی به جلسه آشنا شده بودند حضور پیدا کردند
    جمع شدن خواهران فضای مجازی همت خود آنان را میطلبد 
    حضور خواهران در جلسات ماهانه که در همین جا اطلاع رسانی میشود میتواند آغاز این حرکت باشد 
    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی