افسران سایبری خوزستان

جلسه پنجم

شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۸ ق.ظ

جلسه پنجم مجمع که طبق اعلام قبلی قرار بود با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای استان خوزستان برگزار شود بدلیل کسالتی که برای ایشان پیش آمد در مجمع حضور پیدا نکردند و جلسه با تغییر دستور کار مواجه گردید .

جلسه در سالن همایش های اداره گمرگ اهواز ساعت 16:30 و با قرائت آیات 54 تا 61 سوره انفال که در رابطه با موضوع جهاد و آمادگی دفاعی در مقابل دشمنان ، آغاز شد و در ادامه مجید فضیلت شعری با حال و هوای هفته دفاع مقدس که درد و دل های یک دختر با پدر شهیدش بود ادامه یافت.

سپس، محمد شهباز قسمت هایی از کتاب دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری را قرائت نمود و توصیه کرد فعالان فرهنگی و دغدغه مندان انقلاب اسلامی این کتاب را حتما مطالعه بنمایند.

دستور کار جلسه در دو محور(بررسی سطح بندی اعضا و برگزاری جلسات ماهانه در مساجد سطح شهر) اعلام شد که شرکت کنندگان در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند و پس از بررسی نتایج ذیل حاصل شد.

مصوبه بحث سطح بندی: قرار بر این شد تا برگزاری جلسات عمومی به صورت محتوایی و راهبردی باشد و همچنین کارگروه های تخصصی تشکیل شده و جلسات آنان در زمینه مسائل فنی و کاربردی برگزار شود.

مصوبه بحث برگزاری جلسات در مساجد: حاصل بررسی این موضوع این شد که جلسات ماهانه مجمع در مسساجد باشد و جلسات هفتگی کما فس سابق به شکل کنفرانسی برگزار بشود.

در ادامه دو موضوع مطرح شد یکی لزوم حضور فعالین در یک محیط مشخص و ارتباط مجازی بین آنها، که برای این مورد انجمن سایت خوزنیوز معرفی و قرار بر این شد تا دوستان درانجمن این سایت ثبت نام کرده و فعالیت ها و مطالب جدید خود را در آنجا به یکدیگر معرفی نمایند.

موضوع دیگر انتخاب نام مناسب برای جمعیت فعالین فضای مجازی بود که حاضرین نام های همچون حزب الله سایبر ، فعالین جنگ نرم ، فعالین ارزشی فضای مجازی و غیره... را پیشنهاد دادند که قرار بر این گذاشته شد تا دوستان پس از بررسی نام مناسبی را انتخاب و به سامانه 50002050505520 ارسال نمایند تا در جلسات آینده برای آن تصمیم گیری شود.

  • پایگاه افسران سایبری خوزستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی