افسران سایبری خوزستان

جلسه هفتم

سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۰ ق.ظ
جلسه هفتم فعالان سایبری خوزستان در تاریخ جمعه 19 مهرماه 92 در مسجد صاحب الزمان (عج) باغ شیخ پس از نماز مغرب و عشا با حضور نماینده محترم ولی فقیه در دانشگاه های استان خوزستان جناب حجت الاسلام حاج سید محسن شفیعی برگزار شد 
استقبال بسیار خوب و پر شوری از جلسه به عمل آمد. به طوری که نمازگزاران بعد از نماز عشا مسجد را ترک نکردند.
در مقدمه جلسه پس از قرائت قرآن جناب آقای شهباز در محضر حجت الاسلام شفیعی و نمازگزاران شرح مختصری از اهداف شکل گیری این مجمع و گزارشی از جلسات قبل ارائه کردند و پس از آن نویسنده وبلاگ رحمت خدا شرحی از آخرین مطالب وبلاگ های به روز شده و محتوای آنها ارائه داد.
این جلسه که با ویدئو کنفرانس و اینترنت در مسجد برگزار شد برای نمازگزاران یک طرح جالب و نو بود که با استقبال خوب و پر شوری مواجه شد.
در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محسن شفیعی با اشاره به آیه 46 سوره سبا " تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى" از این حرکت انقلابی حمایت کرده و ضمن تاکید بر رفتار امام مبنی بر استحکام رویه با بیان اینکه امام لحظه ای دچار تردید نشد افزودند ما امروز با رجال تردید مواجهیم.
وی در ادامه با اشاره به این سخن تاریخی امام " ما مامور به تکلیف هستیم نه مامور به نتیجه" گفتند ما مامور به تکلیف هستیم تا حصول به نتیجه. ایشان با بیان اینکه اگر در یک حکومت فاسد لوکوموتیو و لوکوموتیو ران را تغییر دهیم هیچ اتفاقی نمی افتد اشاره کرد امام در انقلاب اسلامی ریل ها را عوض کرد و الفبای پذیرفته شده جهانی را به بازی گرفت. ایشان با اشاره به مبحث صدور انقلاب اسلامی و بیان دلنگرانی مردم و علما از فضای سیاسی امروز کشور گفتند مبادا دولتمردان تریبون انقلاب اسلامی نباشند. از دیگر موضوعاتی که در این سخنرانی به ان اشاره شد موضوع برخی مذاکرات پشت پرده بود که ایشان افزودند پیام انقلاب یک پیام درگوشی و محرمانه ای نبود.
ایشان با اشاره به اینکه برخی در مایوس کردن مردم هنرمند هستند گفتند این با روح استقلال طلبی و آزادی خواهی و امید به پیروزی امام منافات دارد. همچنین حجت الاسلام شفیعی افزودند ما در تشخیص راه و مسیر به جز یک جا به جای دیگری نگاه نمی کنیم که آن فقط ولایت و رهبری است. ایشان اضافه کردند که هیچ سیاستمداری برای ما حجت شرعی نیست مگر اینکه مهر تایید بخورد با مهر ولایت.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه در ادامه از وبلاگ نویسان خواستند که در رسانه های خود مبانی انقلاب را منعکس کنند و در نقد ها مستند سخن بگویند و با اشاره به لزوم بازخوانی ادبیات امام خمینی افزودند استناد ما محکمات امام و نظر مقام معظم رهبری است. ایشان از وبلاگ نویسان خواستند که روی ادبیات فارسی سرمایه گذاری کنند و تلاش کنند که برای کلمات لاتین معادل فارسی بیابند. همچنین ایشان سفارش کردند که تا جایی که می توانید در وبلاگ های خود نقد منصفانه و عالمانه کنید.
در پایان حجت الاسلام سید محسن شفیعی تاکید کردند که در فضای مجازی، انقلاب اسلامی، مبانی و آرمان های امام خمینی و همچنین دفاع مقدس باید برجسته شود.
این جلسه که بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشا ساعت 19 شروع شد پس از یک ساعت و 45 دقیقه به اتمام رسید.

گزارش از مجید فضیلت

  • پایگاه افسران سایبری خوزستان

نظرات  (۶)

  • خورشید عالم تاب
  • آفرین عجب پوستری شده. خلی عالیه. ماشالا.
    عجب پوستری. خیلی زیباست... 
    ممنون
    پاسخ:
    ممنون
    انشالله جلسه خوبی بشه
    یا علی
    احسنت
    بسیار زیباست
    با جمله جایی برای چند جوان دغدغه مند مشکل دارم
    شاید بشه جمله ی قشنگ تری گفت
    پاسخ:
    چشم 
    روش فکر میکنم
  • علیرضا بختیاری
  • سلام
    امیدوارمکه افسران جوانمان نبرد را مقطعی ندانند و با بروز رسانی دائم وبلاگهایشان نگذارند وبلاگهای ولائی راکد بمانند.
    پاسخ:
    علیکم سلام
    انشاالله همینطور باشد

    سلام
    من اومدم جلسه خوب و پرباری بود از چیزی که انتظارش رو داشتر بهتر شد
    امیدوارم که جلسات بعدی بیشتر اطلاع رسانی بشه
    با ارزوی موفقیت
    پاسخ:
    علیکم سلام
    ما هم امیدواریم با حضور دوستان جلسات پربار تر شوند
    یک بار از جبهه که برگشت، گفت: «مادر! تو چه دعایی می‌کنی که من شهید نمی‌شم‌؟» از آن به بعد می‌گفتم: «خدایا! راضی‌ام به رضای تو.»
    خدا راضی بود پسرم پیش او برود و پیش من نماند.

    ***

    سلام
    شرمنده اینروزها هم درگیر درس و کار بودم و هم بلاگفا قاطی کرده بود بدجور[تشویش]
    با پست جدید بروزم. حتما سر بزنین [بدرود]

    عیدتون هم مبارک...
    پاسخ:
    علیکم سلام
    خاطره جالب بود
    مهاجرت کنید به بیان
    جای بهتریست
    عید شما هم مبارک
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی